Rozszerzenie oferty A-T wynika nie tylko ze zgłaszanego zapotrzebowania rynkowego, lecz również konsekwentnej strategii rozwoju obejmującej szeroki zakres działań prowadzących do uzyskania zakładanego efektu. W ten sposób działa A-T S. A. - Chemia, gdzie galeria proponowanych do tej pory produktów została wzbogacona o niezwykle przydatne w domu płyny, proszki i żele. Budowanie stabilnej pozycji rynkowej to między innymi dopasowywanie oferty do potrzeb istniejących na obecnym rynku. Wiele firm popełnia błąd, przez który ich propozycja z czasem staje się mocno przestarzała. A to prowadzi w bezpośredni sposób do znacznego obniżenia dochodów, a niekiedy i do całkowitej upadłości. Warto więc pamiętać o tym, że chwila obecna nie jest wyznacznikiem tego, co będzie za jakiś krótszy lub dłuższy okres czasu. Stąd decyzja o systematycznym poszerzaniu i rozbudowywaniu oferty wydaje się być nie tylko uzasadniona, lecz również konieczna. Nie ma bowiem lepszego sposobu stabilizacji pozycji, niż dywersyfikacja wykonywanych zadań.