Marketingbusiness.pl

Marketingbusiness.pl

Dodano: 7 lat 11 miesięcy temu
Content marketing a więc marketing treści to rozwiązanie, które polega na tym, że pozyskuje się potencjalnych klientów przez przygotowywanie treści, które mogą wzbudzić ich zainteresowanie i będą trafiać do konkretnej grupy klientów. Marketing treści inaczej niż inne formy marketingu, które opierają się na przekazie reklamowych ma doprowadzić do tego, że uda się wypracować w sposób skuteczny relacje długotrwałe z odbiorcą przez interakcję i zaangażowanie obu stron.

Pojęciem tym będzie się określać wszelkie treści, które są publikowane z użyciem internetu. Mogą to być nie tylko pisane artykuły, ale także infografiki czy nagrania wideo. Podstawowym ich zadaniem zawsze ma być dostarczenie internautom odpowiednie wiedzy odnoszącej się do konkretnej branży, która będzie dotyczyła prowadzonej sprawy. Jest to ważna sprawa, ponieważ szersze pojęcie marketingu treści daje możliwość rozwoju firmy w skuteczny sposób również poza internetem w prasie, książkach czy ulotkach.

Pojęcie marketingu treści odnosi się również do marketingu wirusowego, a więc do takich działań, które mają doprowadzić do rozbudowania świadomości marki przez doprowadzenie do tego, by odbiorcy samodzielnie rozpowszechniali informację na temat firmy i oferowanych produktów bądź usług. Jeśli chce się taki cel osiągnąć specjaliści starają się stosować różne techniki docierania do klientów. Oczywiście obecnie takim sposobem, który jest często wykorzystywany będą różnego rodzaju media społecznościowe oraz blogi branżowe.