Program Call Center

Program Call Center

Dodano: 11 lat 3 miesiące temu
Oprogramowanie do telemarketingu InCC to system stworzony w celu poprawienia wydajności oraz organizacji pracy w zespołach odpowiedzialnych za telemarketing, tele ankietowanie, windykację. Dzięki integracji z tanią telefonią VoIP możliwe jest dodatkowe obniżenie kosztów prowadzenia kampanii telemarketingowych oraz skrócenie czasu obsługi klientów poprzez automatyczne losowanie rekordów i wybieranie numerów. Kolejny atut InCC to prostota obsługi: system został zaprojektowany tak, aby jego opanowanie nie zajęło więcej niż kilkanaście minut (w przypadku agenta - parę minut). Kontrola wyników pracy możliwa jest w dowolnym momencie. Wystarczy komputer lub telefon z dostępem do internetu. Pełna historia kontaktów każdej z przeprowadzonych kampanii zapisywana jest w bazie, a postępy prezentowane są na czytelnych raportach, dzięki którym osoby upoważnione mogą między innymi: kontrolować wyniki kampanii, przeglądać i drukować zebrane w kampanii dane, kontrolować czas pracy agentów i ich bieżące działania, porównywać wydajność agentów. Ponadto w celu ułatwienia komunikacji wewnętrznej udostępniliśmy możliwość wysyłania wiadomości do pracowników. Każdy z pracowników posiada swój kalendarz, dzięki któremu nie zapomni o zaplanowanych kontaktach.