WB data geomarketing GIS

WB data geomarketing GIS

Dodano: 8 lat 3 miesiące temu
Wykonujemy analizy przestrzenne, analizy geomarketingowe, wykorzystujemy GIS, sporządzamy zaawansowane mapy. Zapraszamy również na blog z wynikami analiz GIS w postaci map. Wyznaczamy Catchment Area danego punktu sprzedaży, to w skrócie teren na którym ten dany punkt sprzedaży jest najbardziej atrakcyjny i przyciąga najwięcej klientów. Wyznaczenie go, daje lepszy obraz działalności handlowej, usługowej. Obszar oddziaływania punktu można wyznaczyć za pomocą czasowej dostępności transportowej. Im lepsza dostępność transportowa, tym większy obszar oddziaływania.

Opracowanie Catchment Area, czyli obszarów oddziaływania przydatne jest dla takich obiektów/miejsc jak:porty lotnicze, sklepy wielkopowierzchniowe, banki, miasta, hotele, centra rozrywki, małe sklepy, punkty usługowe. Oferujemy również szkolenia z QGIS. W ramach szkoleń oferujemy przygotowanie do pracy z programem QGIS (dawniej Quantum GIS) na poziomie podstawowym. Program QGIS opiera się na licencji Open Source, czyli można z niego korzystać bez opłat, zarówno dla celów niekomercyjnych jak i komercyjnych.